NetSurfer

NetSurfer
Chestii alese. de pe net culese si nu numai...

CFR si furturi
     media: 0.00 din 0 voturi

postat de razvann in 2012-03-17 10:35
Citesc pe ziarul financiar un articol legat de mizeriile de companii de cale ferata. De cati bani toaca, cate datorii au, si cat de defectuos e managementul. De rahat...

Rromani. Ce sa le ceri. Cum ajung la conducere pe pile, se apuca la facut manevre si ciordeli. Au studii superioare facute la f.f. la Spiru?

CFR are monopol pe piata. Si totusi are pierderi. Si nu sunt pierderi mici. Atatea dosare penale pentru fosti angajati cercetati pentru delapidare fara nici un rezultat. S-a recuperat vreun ban? Era directorul care facuse paguba de cateva sute de milioane de euro acum cativa ani (nu imi amintesc numele), mai stie cineva ceva de el si banii aia?

Dupa noul mers al trenurilor, trenurile rapid si accelerat au fost unite sub denumirea inter-regio. Ultima calatorie cu un astfel de tren m-a costat 17.40 lei pentru o distanta de 52 de km parcursa intr-o ora si 15 minute. Calculati viteza medie. Cu un autobuz durata ar fi tot pe acolo, dar la un pret mai mic. Nu va povestesc de agasantii cetateni rromani care iti solicita ajutorul pentru diverse cauze proabil fictive si care sunt in tren cu acceptul conductorilor de tren.

Posta Romana la fel. Servicii de cacat, monopol de piata, si are pierderi de milioane de euro. Imi aduc aminte de Consiliul concurentei care a amendat o companie privata de curierat pentru si-au permis sa livreze scrisori cu un pret mai mic de 2 lei, drept rezervat exclusiv postei RO.

Faliment placut. Poate asa multi dintre angajati o sa isi de-a seama ca trebuie sa contribuie cu mai mult interes pentru bunul mers al firmei si sa respecte mai mult clientul care le utilizeaza serviciile. Dupa cum se zice, prost e cel care da nu cel care cere....

Tag-uri Technorati: , , ,

Comentarii

  1. Cornel

    CFR, ca si alte firme/institutii sau cum s-ar numi, au ramas cu stampila comunismului si sistemului de escaladare de atunci.

    Ca sa fie o schimbare trebuie sa treaca doua generatii pentru ca si cea tanara acum e impregnata cu ceva comunism.

  2. razvann

    CFR, ca si alte firme/institutii sau cum s-ar numi, au ramas cu stampila comunismului si sistemului de escaladare de atunci.

    Ca sa fie o schimbare trebuie sa treaca doua generatii pentru ca si cea tanara acum e impregnata cu ceva comunism.
    ...da si urmatorii care vin sunt cei care se uita la emisiunile cu iz otevist si consuma presa mondena ca model de lifestyle


Comentariile sunt interzise la blogurile neactualizate mai mult de 90 de zile



Termeni si Conditii de Utilizare