NetSurfer

NetSurfer
Chestii alese. de pe net culese si nu numai...

Carte: Persuasiunea
     media: 0.00 din 0 voturi

postat de razvann in 2012-03-07 13:49


Persuasiunea



James Borg


Editura ALL 2011


PERSUASIÚNE s. f. (Livr.) Acţiunea, darul sau puterea de a convinge pe cineva să creadă, să gândească sau să facă un anumit lucru. [Pr.: -su-a-si-u-] – Din fr. persuasion.


Trăim în capitalism. Marketing-ul a ajuns să fie o armムputernică, armムutilizatムîn scopul maximizării profiturilor companiilor. Oamenii din vânzăƒri sunt foarte persuasivi în încercarea de a încheia tranzacţia. Fie cムau învățat cum să fie convingători, fie au un talent înăscut de a fi convingători, oamenii din vânzări pot convinge cu uşurinţă un posibil client că un produs este extraordinar şi merită banii. De câte ori aţi fost într-un magazin, iar vânzătorul, speculând interesul vostru pentru un produs, ridica în slăvi produsul convingându-vă în final să îl achiziţionaţi?

Cartea lui James Borg abordează această persuasiune ca pe un lucru care poate fi învăţat, exersat şi perfecţionat. Nu conţine tehnici şi metode complexe, dar este un bun abecedar. Empatia şi sinceritatea sunt foarte importante în câştigarea încrederii interlocutorului. Un bun ascultător are asigurat drumul către succes. A fi un bun ascultător, a avea o memorie bună pentru a reţine diferite informaţii pentru a le prezenţa interlocutorului din memorie denotă seriozitate şi un interes mărit pentru conversaţie. Psiholingvistica trebuie utilizată atent. Anumite cuvinte cheie pot face o conversaţie să continue favorabil sau nu. Limbajul trupului contribuie mai mult decât cuvintele la transmiterea unui mesaj. Gesturile şi mişcările trebuie atent controlate. Atunci când conversaţia are loc la telefon, evident, mesajul este transmis doar prin cuvinte, componenta vizuală a mesajului lipsind. E dificil să intuieşti locul unde se află interlocutorul, activităţile pe care le desfăşoară sau starea pe care o are. Cu puţină psiholingvistică şi un ton al vocii adecvat şi câteva maniere desigur, o conversaţie telefonică poate decurge favorabil. Oamenii dificili pot fi trataţi corespunzător personalităţii lor, fără a se induce conflicte, totul ţine de atenta observare a interlocutorului.

Cele trei sute de pagini ale cărţii au fost foarte interesante. Utilizând şi aprofundând tehnicile prezentate poţi ajunge să stăpâneşti orice conversaţie, poţi să coordonezi o discuţie la un interviu, la servici cu colegii poţi evita conflictele, poţi deveni un negociator mai bun atunci când faci achiziţii sau vânzări. De ce nu, poţi deveni un om mai bun, un bun observator ce ştie să evite conflicte.


Cartea se găseste pe rafturile virtuale ale editurii ALL, adică aici.






Sustin editura ALL in campania #vALLuntar, o campanie de promovare a lecturii şi voluntariatului.


[ prezentare campanie ] [ regulament campanie ]




Aceasta este a treia lectura pentru campania #valluntar, prima se gaseste aici, iar a 2-a aici

Tag-uri Technorati: , ,

Comentarii

  1. sim

    pare o carte interesanta si utila. sper sa-ti ajunga si coletul curand:)

  2. razvann

    pare o carte interesanta si utila. sper sa-ti ajunga si coletul curand:)
    sper... S-ar putea ca meseriasii de la firma de curierat sa aiba de Pasti frigiderul plin de carne..dar nu de miel :D

  3. Rux

    O.. foarte interesanta cartea:)! Macar asa ca idee - pentru ca unii incearca sa te convinga si sfarsesc prin a te face sa fugi mancand pamantul:P.
    Multumesc pentru recenzie :)

  4. razvann

    O.. foarte interesanta cartea:)! Macar asa ca idee - pentru ca unii incearca sa te convinga si sfarsesc prin a te face sa fugi mancand pamantul:P.
    Multumesc pentru recenzie :)
    @Rux, cu placere...dar placerea a fost a mea :). Ai dreptate, unii sunt de-a dreptul agresivi, chiar vulgari cateodata. Pe mine ma dezgusta maxim, si nu cumpar nimic de la astfel de oameni, decat daca e foarte chilipir si nu il mai vad in viata mea :D


Comentariile sunt interzise la blogurile neactualizate mai mult de 90 de zile



Termeni si Conditii de Utilizare